Regulamin Konkursu
REGULAMIN KONKURSU „CHRUP PRZEZ MIESIĄCE ZA FREE”
§1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.1 Niniejszy regulamin określa zasady udziału w konkursie pod nazwą „Chrup przez miesiące za
free” (dalej: Konkurs).
1.2 Organizatorem Konkursu jest GASTROMALL GROUP sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-612), ul.
Przykopy 5, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla
Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem KRS 0000802880, NIP
6793189508, REGON 384315737 (dalej: Organizator).
1.3 Konkurs odbywa się w związku z otwarciem lokali ChrupMe w:
a) Galerii Ostrovia ( Kaliska 120, 63-400 Ostrów Wielkopolsk),
b) Galerii Mozaika (Wielicka 259, 30-663 Kraków).
1.4 Konkurs prowadzony jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w przypadku sporów wynikłych
z niniejszych warunków obowiązuje prawo polskie..
Uczestnictwo w Konkursie jest dobrowolne i bezpłatne.
1.5 Konkurs nie jest grą losową, zakładem wzajemnym ani loterią promocyjną czy audiotekstową,
których wynik zależy od przypadku w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach
hazardowych.
1.6 Celem Konkursu jest nagradzanie Laureatów Konkursu na zasadach wskazanych w Regulaminie
oraz promowanie produktów promocyjnych marki: ChrupMe
§2. DEFINICJE
Użyte w niniejszym Regulaminie pojęcia i definicje będą miały poniżej przedstawione znaczenie:
2.1 Konkurs – Konkurs organizowany pod nazwą „Chrup przez miesiące za free” opisany w niniejszym
Regulaminie;
2.2 Regulamin – niniejszy Regulamin Konkursu, określający zasady i warunki przebiegu Konkursu oraz
prawa i obowiązki Uczestników oraz Organizatora Konkursu;
2.3 Uczestnik – osoba, która dokonała prawidłowego i skutecznego Zgłoszenia do Konkursu i która
spełnia wszystkie warunki określone w niniejszym Regulaminie;
2.4 Zgłoszenie – (jako zgłoszenie rozumie się) zaakceptowanie postanowień niniejszego Regulaminu,
dokonanie Zakupu promocyjnego oraz prawidłowe i skuteczne zgłoszenie do Konkursu rozwiązania
Zadania konkursowego, zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu. Do niniejszego Konkursu
Uczestnik może zgłosić się wyłącznie poprzez Stronę internetową Konkursu.
2.5 Strona internetowa Konkursu – przygotowana dla potrzeb niniejszego Konkursu strona
internetowa dostępna pod adresem: ChrupMe Kohttps://chrupme.pl/konkursnkurs. Korzystanie ze
Strony internetowej jest bezpłatne jednak wymaga dostępu do internetu (opłata za transmisję
danych przez internet naliczana jest wg taryfy operatora, z którego korzysta Uczestnik);
2.6 Zadanie konkursowe – zadanie konkursowe polegające na wymyśleniu i przesłaniu własnej
autorskiej propozycji odpowiedzi na pytanie konkursowe, które brzmi: „Dlaczego to właśnie ty
powinieneś chrupać za free?”. Komisja konkursowa oceniając prace weźmie pod uwagę przede
wszystkim następujące kryteria:
−zgodność pracy z postanowieniami niniejszego Regulaminu;
−kreatywność;
−oryginalność.
Rozwiązanie Zadania konkursowego musi spełniać łącznie następujące warunki:
−musi być wykonane na zadany temat;
−musi być wynikiem osobistej twórczości Uczestnika;
Uczestnik musi być autorem rozwiązania Zadania konkursowego i musi dysponować autorskimi
prawami majątkowymi do zgłaszanego rozwiązania zadania konkursowego.
Rozwiązanie Zadania konkursowego nie może zawierać treści sprzecznych z prawem lub dobrymi
obyczajami, a w szczególności nie może:
−zawierać treści o charakterze niemoralnym, nieetycznym, obraźliwym, oszczerczym,
ksenofobicznym, zniesławiającym, pornograficznym, natury politycznej;−
wzywać do dyskryminacji czy nienawiści wobec osoby czy osób ze względu na ich pochodzenie,
tożsamość etniczną, narodowość, rasę, wyznanie, orientację seksualną czy poglądy polityczne;
−stanowić groźby wobec osoby czy grupy osób;
− wzywać do popełnienia wykroczenia, przestępstwa czy aktu terroryzmu, ani też propagować
zbrodni wojennych czy zbrodni wobec ludzkości;
− zachęcać do popełnienia samobójstwa;
− promować towarów uzyskanych nielegalnie czy z naruszeniem jakichkolwiek przepisów;
− naruszać jakichkolwiek praw autorskich czy praw osobistych ani zawierać żadnych marek, (z
wyłączeniem marki CHRUPME), nazwisk osób znanych publicznie, ani innych treści chronionych
prawami własności intelektualnej;
2.7 Laureat – osoba, która wygrała nagrodę w Konkursie;
2.8 Komisja konkursowa – zespół osób powołanych przez Organizatora do nadzoru i organizacji
Konkursu zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu. W skład Komisji Konkursowej wchodzą
przedstawiciele Organizatora. Do zadań Komisji Konkursowej należy w szczególności czuwanie nad
prawidłowym przebiegiem Konkursu, wyłanianie Laureatów Konkursu oraz nadzór nad
rozpatrywaniem ewentualnych reklamacji;
2.9 Zakup promocyjny – każdy jednorazowy zakup minimum 1 (słownie: jednej) sztuki dowolnego
produktu marki CHRUPME dokonany w okresie trwania KONKURSU. Zakup promocyjny musi być
udokumentowany jednym oryginałem Dowodu zakupu. Osoba zgłaszająca udział w Konkursie musi
dokonać zakupu na własną rzecz i własny rachunek oraz musi faktycznie zapłacić za zakup
promocyjnego oraz otrzymanie dowodu zakupu i zgłoszenie się do Konkursu najpóźniej do dnia
11.01.2026 r. (Galeria Ostrovia) lub 25.01.2026 r (CH Mozaika) - jest to ostatni dzień przyjmowania
zgłoszeń do Konkursu.
2.10 Dzień roboczy – każdy dzień tygodnia od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo
wolnych od pracy;
2.11 Dowód zakupu – oryginał paragonu fiskalny lub imienna faktury VAT lub imiennej e-faktury VAT
(wystawionej na Uczestnika w rozumieniu 3.1 Regulaminu, bez NIP-u Uczestnika/nabywcy)
potwierdzający dokonanie zakupu promocyjnego. Dowód zakupu na potrzeby niniejszego Konkursu
powinien być czytelny i oryginalny, tzn. taki, który jest wystawiony przez Sklep CHRUPME (którego
nazwa i adres znajdują się na Dowodzie zakupu) i który nie jest sfałszowany. Dowodem zakupu na
potrzeby niniejszego Konkursu nie jest w szczególności jego: kserokopia, kopia notarialnie
poświadczona, wtórnik, odpis, duplikat, wydrukowany skan, ani nie jest nim dokument niefiskalny,
podsumowanie zakupu.
Uczestnik zobowiązany jest do zachowania, do zakończenia Konkursu, wszystkich oryginałów
dowodów zakupu podanych w zgłoszeniach do konkursu. W razie utraty lub zniszczenia oryginału
dowodu zakupu potwierdzającego udział w Konkursie, Uczestnikowi nie przysługują żadne roszczenia
wobec Organizatora.
§3. UCZESTNICY KONKURSU
3.1 Uczestnikiem Konkursu może być każda osoba fizyczna, która:
a) ukończyła 18 lat
b) posiada pełną zdolność do czynności prawnych lub zgodę przedstawiciela ustawowego,
c) dokona zakupu w lokalu ChrupMe w jednej z dwóch lokalizacji objętych Konkursem,
d) zarejestruje paragon oraz udzieli odpowiedzi na pytanie konkursowe.
3.2 W Konkursie nie mogą brać udziału pracownicy Organizatora oraz osoby współpracujące przy
realizacji Konkursu.
§4. CZAS TRWANIA KONKURSU
Konkurs podzielony jest na dwie edycje, w zależności od lokalizacji:
4.1 Ostrów Wielkopolski – Galeria Ostrovia
● Zgłoszenia przyjmowane są do 11 stycznia 2026 r.
● Rozdanie nagród nastąpi podczas wydarzenia otwarciowego w dniu 17 stycznia 2026 r.
● Zwycięzcy zostaną powiadomieni mailowo 3 dni robocze przed ogłoszeniem wyników, tj. do
14 stycznia 2026 r.
4.2 Kraków – Galeria Mozaika
● Zgłoszenia przyjmowane są do 25 stycznia 2026 r.
● Rozdanie nagród nastąpi podczas wydarzenia otwarciowego w dniu 31 stycznia 2026 r.
● Zwycięzcy zostaną powiadomieni mailowo 3 dni robocze przed ogłoszeniem wyników, tj. do
28 stycznia 2026 r.
§5. ZASADY UDZIAŁU W KONKURSIE
5.1 Aby wziąć udział w Konkursie, Uczestnik musi:
a) dokonać zakupu dowolnych produktów ChrupMe w lokalu objętym Konkursem,
b) zachować paragon,
c) zeskanować kod QR znajdujący się na materiałach promocyjnych lub wejść na stronę
konkursową,
d) wypełnić formularz zgłoszeniowy, w tym:
○ imię i nazwisko,
○ adres e-mail,
○ numer paragonu
○ wybór lokalizacji,
○ odpowiedź na pytanie konkursowe:
„Dlaczego to właśnie Ty powinieneś chrupać przez 6 miesięcy za free?”
5.2 Każdy paragon stanowi jedno zgłoszenie konkursowe.
5.3 Zgłoszenia dokonane po terminie nie będą brane pod uwagę.
5.4 Przystąpienie do Konkursu i dokonanie Zgłoszenia do Konkursu za pośrednictwem Strony
internetowej Konkursu oznacza, że Uczestnik zaakceptował wszystkie warunki niniejszego
Regulaminu.
5.5 Uczestnik poprzez dokonanie Zgłoszenia do Konkursu oświadcza, że:
a) jest autorem wszelkich utworów w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o
prawie autorskim i prawach pokrewnych, jakie zgłasza w ramach rozwiązania Zadania
konkursowego oraz dysponuje autorskimi prawami majątkowymi do utworów
zgłaszanych w rozwiązaniu Zadania konkursowego;
b) powstałe w związku z niniejszym Konkursem utwory nie naruszają w żaden sposób
przepisów obowiązującego prawa ani jakichkolwiek praw lub dóbr osobistych osób
trzecich i że jego autorskie prawa majątkowe do tych utworów nie są w jakimkolwiek
zakresie ograniczone lub obciążone;
c) udziela, a Organizator nabywa prawo do nieodpłatnego korzystania z majątkowych
praw autorskich do utworów powstałych w ramach rozwiązania Zadania
konkursowego, w zakresie w jakim jest to niezbędne do przeprowadzenia Konkursu
zgodnie z niniejszym Regulaminem, w tym uczestniczenia w ewentualnej weryfikacji
zgłoszenia do Konkursu, wyłonienia Laureatów, ogłoszenia wyników Konkursu (w tym
ewentualnie na: Stronie internetowej Konkursu lub stronach internetowych lub social
mediach zarządzanych i administrowanych przez "Gastromall Group" sp. z o.o. z
siedzibą w Krakowie);
d) w przypadku, nagrodzenia rozwiązania Zadania konkursowego - wyraża bezpłatną
zgodę na rozpowszechnienie/opublikowanie rozwiązania zadania konkursowego, a
także swoich danych, tj. imienia na: Stronie internetowej Konkursu lub stronach
internetowych lub social mediach zarządzanych i administrowanych przez Gastromall
Group" sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie. Powyższe w celach niezbędnych dla
prawidłowej realizacji założeń i celów Konkursu, w zakresie niezbędnym do ich
publikacji lub innego rozpowszechniania oraz dokonywania ich opracowania w
stopniu jaki Organizator uzna za stosowny i wskazany dla prawidłowej realizacji
założeń i celów Konkursu, ze szczególnym uwzględnieniem konieczności
dostosowania zdjęcia do wymogów, jakie muszą zostać spełnione przy jego
publikacji;
e) upoważnia Organizatora do decydowania o sposobie oznaczenia (i podpisywania)
nadesłanego przez Uczestnika rozwiązania Zadania konkursowego podanymi przez
Uczestnika danymi w celu ewentualnego opisania zwycięskiego rozwiązania Zadania
konkursowego lub do decydowania o pominięciu takiego oznaczenia;
f) ponosi pełną odpowiedzialność prawną wobec Organizatora za niezgodność z
prawdą oświadczeń określonych powyżej i zwalnia Organizatora od jakiejkolwiek
odpowiedzialności w zakresie objętym ww. oświadczeniami, w szczególności w
przypadku wystąpienia osób trzecich z roszczeniami wynikającymi z naruszenia
przysługujących im praw.
5. Laureat z chwilą otrzymania nagrody przenosi bez dodatkowego wynagrodzenia
na Organizatora wszelkie prawa do rozwiązania Zadania konkursowego (zgodnie z
art. 921 § 3 Kodeksu Cywilnego), w tym majątkowe prawa autorskie do rozwiązania
Zadania konkursowego, bez ograniczeń czasowych i terytorialnych, z prawem ich
dalszego przeniesienia na inne podmioty, na wszystkich znanych w momencie
przekazania polach eksploatacji, w tym w szczególności w zakresie:
a) utrwalania i zwielokrotniania jakąkolwiek techniką (w jakimkolwiek systemie, formacie i na
jakimkolwiek nośniku), w tym m.in. drukiem, na kliszy fotograficznej, na taśmie
magnetycznej, cyfrowo;
b) wprowadzania do obrotu;
c) wprowadzania do pamięci komputera, do sieci komputerowej i/lub multimedialnej, do baz
danych;
d) publicznego udostępniania w taki sposób, aby każdy mógł mieć dostęp do utworów i
przedmiotów praw pokrewnych w miejscu i w czasie przez siebie wybranym (m.in.
udostępnianie w Internecie np. w ramach dowolnych stron internetowych oraz jakichkolwiek
serwisów odpłatnych lub nieodpłatnych, w szczególności video on demand, pay-per-view,
dostępnych m.in. w technice downloading, streaming, IPTV, ADSL, DSL oraz jakiejkolwiek
innej), a także w ramach dowolnych usług telekomunikacyjnych z zastosowaniem
jakichkolwiek systemów i urządzeń (m.in. telefonów stacjonarnych i/lub komórkowych,
komputerów stacjonarnych i/lub przenośnych, a także przekazów z wykorzystaniem
wszelkich dostępnych technologii np. GSM, UMTS itp., za pomocą telekomunikacyjnych sieci
przesyłu danych);
e) publicznego wykonania;
f) publicznego odtwarzania;
g) wystawiania;
h) wyświetlania;
i) użyczania lub najmu;
j) nadawania analogowego oraz cyfrowego wizji lub fonii (kodowane lub niekodowane,
odpłatne lub nieodpłatne, w jakimkolwiek systemie, formacie lub technologii) przewodowe
oraz bezprzewodowe przez stację naziemną oraz za pośrednictwem satelity m.in. za
pośrednictwem platform cyfrowych, sieci kablowych, połączeń telekomunikacyjnych,
telewizji mobilnej, IPTV, DSL, ADSL, jakichkolwiek sieci komputerowych (w tym Internetu)
itp.;
k) reemitowania analogowego oraz cyfrowego wizji i/lub fonii (kodowane lub niekodowane,
odpłatne lub nieodpłatne, w jakimkolwiek systemie, formacie lub technologii) m.in. za
pośrednictwem platform cyfrowych, sieci kablowych, połączeń telekomunikacyjnych,
telewizji mobilnej, IPTV, DSL, ADSL, jakichkolwiek sieci komputerowych (w tym Internetu).
Laureaci Konkursu wyrażają zgodę na dokonywanie zmian, przeróbek i modyfikacji o
charakterze twórczym i nietwórczym w utworze oraz na wykorzystanie tak zmodyfikowanego
utworu na polach eksploatacji określonych powyżej bez nadzoru autorskiego. Laureaci
Konkursu wyrażają zgodę na rozpowszechnianie rozwiązania Zadania konkursowego bez
oznaczania na ich egzemplarzach autorstwa Laureata.
Warunkiem przyznania Nagrody jest stawienie się zwycięzcy na termin jej odbioru wskazany
w §4. W przypadku braku stawiennictwa prawo do nagrody przepada. W takiej sytuacji
Organizator wedle swojego wyboru odstąpi od przyznania nagrody lub wyłoni nowego
laureata.

§6. NAGRODY
6.1 W każdej lokalizacji zostaną przyznane trzy nagrody główne:
I miejsce:
– 1 slice pizzy dziennie przez 6 miesięcy od dnia rozdania nagrody
– zestaw merchu ChrupMe (nagroda jednorazowa)
(łączna wartość nagród 1200 zł)
II miejsce:
– 1 slice pizzy dziennie przez 3 miesiące od dnia rozdania nagrody
– zestaw merchu ChrupMe (nagroda jednorazowa)
(łączna wartość nagród 600 zł)
III miejsce:
– 1 slice pizzy dziennie przez 1 miesiąc od dnia rozdania nagrody
– zestaw merchu ChrupMe (nagroda jednorazowa)
(łączna wartość nagród 200 zł)
6.2 Do wartości nagrody (wskazanej powyżej w ust.1, 2, 3) zostanie dodana dodatkowa
nagroda pieniężna w wysokości odpowiadającej zryczałtowanemu podatkowi
dochodowemu od osób fizycznych z tytułu wygranej w konkursie w kwocie stanowiącej
11,11% wartości nagrody – w przypadku, gdy Organizator zgodnie z obowiązującymi
przepisami prawa, będzie zobowiązany do rozliczenia podatku od nagrody. Zdobywca
nagrody zgadza się, że kwota dodatkowej nagrody pieniężnej nie podlega wypłacie na jego
rzecz, lecz przeznaczona jest na zapłatę podatku należnego z tytułu wygranej nagrody w
Konkursie. Organizator, jako płatnik zryczałtowanego podatku dochodowego od osób
fizycznych, przed wydaniem Laureatowi nagrody obliczy, pobierze i odprowadzi do
właściwego urzędu skarbowego zryczałtowany podatek dochodowy należny z tytułu
wygranej, o ile będą wymagały tego obowiązujące przepisy prawa.
6.3 Warunki realizacji nagród:
a) Pizza odbierana jest w danej lokalizacji, którą wybrał Uczestnik w zgłoszeniu i w której
nastąpiło wręczenie nagrody dla danego Laureata.
b) Jeden slice dziennie oznacza możliwość odbioru jednego produktu dziennie (1 kawałek
pizzy) na paragon (bez kumulacji), z wyłączeniem dni w których dana lokalizacja jest
zamknięta dla klientów (niedziele i dnie ustawowo wolne od pracy)
c) Nagrody nie podlegają wymianie na ekwiwalent pieniężny.
d) Podstawą wydania nagrody (slice pizzy) jest okazanie Karty wręczonej uczestnikowi przy
wręczeniu nagród. Karta jest kartą na okaziciela i nagroda (slice pizzy) będzie wydana osobie
okazującej karty.
e) Organizator nie odpowiada za zgubienie, kradzież lub zniszczenie Karty. W takiej sytuacji nie
jest wydawany duplikat Karty, a laureat traci prawo do odioru nagród.
f) Laureat nie jest uprawniony do żądania zawieszenia lub zmiany okresu wydawania nagród
(slice pizzy).
g) Nagrody (ust.1, 2, i 3) mają postać wyłącznie rzeczową nie mogą i nie podlegają wymianie
na środki pieniężne.
§7. WYŁONIENIE ZWYCIĘZCÓW
7.1 Zwycięzcy wyłaniani są przez komisję konkursową powołaną przez Organizatora.
7.2 Komisja podejmuje decyzje zgodnie z kryteriami z §2 pkt.2.6.
7.3 Decyzja komisji jest ostateczna i nie podlega odwołaniu.
7.4 Każdy z Laureatów zostanie powiadomiony o wygranej, w terminie maksymalnie 4 dni
kalendarzowych od rozstrzygnięcia Konkursu, poprzez wysłanie przez Organizatora i na jego koszt
wiadomości SMS z informacją o wygranej. Powyższa wiadomość SMS zostanie wysłana na numer
telefonu podany w zgłoszeniu przez Uczestnika Konkursu. Organizator w treści wiadomości SMS
poinformuje Laureata o wygranej nagrodzie oraz o konieczności przesłania kompletu niezbędnych
danych i oświadczeń Laureata
7.5 Organizator nie ponosi odpowiedzialności z powodu niemożności powiadomienia Laureata o
wygranej w szczególności z powodu: podania przez Laureata błędnego numeru telefonu lub zmiany
numeru telefonu w czasie trwania Konkursu lub posiadania przez Laureata włączonej w telefonie
komórkowym blokady SMS Premium lub w sytuacji, kiedy telefon Laureata jest wyłączony.
§8. REKLAMACJE
8.1 Reklamacje dotyczące Konkursu można składać drogą mailową na adres:
marketing@olimprest.pl
8.2 Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 14 dni od ich otrzymania.
8.3 O wyniku reklamacji Uczestnik zostanie poinformowany drogą mailową.
§9. DANE OSOBOWE (RODO)
9.1 Przetwarzanie danych osobowych w związku z uczestnictwem w Konkuresie.
9.1.1 Przystępując do Konkursu, Uczestnik podaje dane osobowe wymagane w celu oddania Głosu w
Głosowaniu oraz wymagane w celu przesłania Zgłoszenia, tj. swoje imię, nazwisko, firmowy adres
e-mail, fakt ukończenia 18. roku życia, adres IP urządzenia, za pomocą którego wysyłane jest
Zgłoszenie do Konkursu, brak powiązania z Organizatorem, i podmiotami działającymi na ich zlecenie;
Laureat Konkursu podaje dodatkowo adres korespondencyjny oraz numer telefonu kontaktowego.
9.1.2 Dane osobowe Uczestników Konkursu w zakresie, o którym mowa w pkt. 1.2 powyżej, będą
przetwarzane w celu przeprowadzenia Promocji, wydania nagród w Konkursie, a także w celu
rozpatrzenia ewentualnych reklamacji Uczestników oraz przeprowadzania działań promocyjnych, tj. w
oparciu o zgodę Uczestników (art. ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE („RODO”)), niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
oraz uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający na ochronie jego praw.
1.1. Podanie przez Uczestnika Promocji danych osobowych ma charakter dobrowolny, lecz
niezbędny do wzięcia udziału w Promocji i wydania nagrody w Konkursie.
1.2. Administratorem danych osobowych, o których mowa w pkt. 11.1. jest Organizator, tj.
GASTROMALL GROUP sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-612), ul. Przykopy 5,
wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla
Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem KRS
0000802880, NIP 6793189508, REGON 384315737
1.3. Okres przetwarzania danych przez Administratora zależy od rodzaju świadczonej usługi i celu
przetwarzania. Co do zasady dane przetwarzane są przez czas świadczenia usługi, do czasu
wycofania wyrażonej zgody lub zgłoszenia skutecznego sprzeciwu względem przetwarzania
danych w przypadkach, gdy podstawą prawną przetwarzania danych jest uzasadniony interes
Administratora. Okres przetwarzania danych może być przedłużony w przypadku, gdy
przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony
przed nimi, a po tym czasie jedynie w przypadku i w zakresie, w jakim będą wymagać tego
przepisy prawa. Po upływie okresu przetwarzania dane są nieodwracalnie usuwane lub
anonimizowane.
1.4. W związku z realizacją usług dane osobowe Użytkownika będą ujawniane zewnętrznym
podmiotom (dalej zwanym „Przetwarzającym”), w tym w szczególności dostawcom
odpowiedzialnym za obsługę systemów informatycznych, podmiotom takim jak podmioty
świadczące usługi księgowe, audytowe, konsultingowe, marketingowe oraz podmiotom
powiązanym z Administratorem.
1.5. W umowie z Przetwarzającym Administrator zobowiąże go do przestrzegania tych samych
obowiązków ochrony danych, które w niniejszym Regulaminie zostały nałożone na
Administratora. Obowiązki te obejmować będą w szczególności zapewnienie
wystarczających gwarancji wdrożenia odpowiednich środków technicznych i
organizacyjnych, by przetwarzanie odpowiadało wymogom RODO. Jeżeli Przetwarzający nie
wywiąże się ze spoczywających na nim obowiązków ochrony danych, pełna
odpowiedzialność wobec Użytkownika za wypełnienie obowiązków tego Przetwarzającego
spoczywa na Administratorze.
1.6. Administrator zastrzega sobie prawo ujawnienia wybranych informacji dotyczących
Użytkownika właściwym organom bądź osobom trzecim, które zgłoszą żądanie udzielenia
takich informacji, opierając się na odpowiedniej podstawie prawnej oraz zgodnie z
przepisami obowiązującego prawa, jak również producentom nagród i podmiotom
świadczącym usługi kurierskie lub pocztowe celem wydania nagród w Konkursie i doręczenia
odpowiedzi na reklamacje.
1.7. Osobom powierzającym dane osobowe przysługuje prawo dostępu do takich danych,
sprostowania, uzupełniania, poprawiania, żądania usunięcia, wyrażenia sprzeciwu,
ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych oraz wniesienia sprzeciwu wobec ich
przetwarzania. Każda osoba czyjej dane są przetwarzane ma prawo do wniesienia skargi do
organu nadzorczego powołanego w celu ochrony praw w związku z przetwarzaniem danych
osobowych. W celu uzyskania informacji na temat przetwarzania swoich danych osobowych,
a także skorzystania z praw, o których mowa powyżej, każda osoba, której dane są
przetwarzane może zwrócić się do Administratora poprzez wiadomość e-mail na
adres: ...............................
1.8. Pełna treść polityki prywatności Adminstratora, zawierająca informacje wymagane na
podstawie art. 13 i 14 RODO jest dostępna pod
adresem: https://www.flotex.pl/polityka-prywatnosci/.
2. Świadczenie usług drogą elektroniczną.
2.1. Niniejszy Regulamin stanowi regulamin świadczenia usługi elektronicznej dostępu do treści
zawartych na stronach związanych z udziałem w Konkuresie. Usługi opisane w niniejszym
punkcie świadczone są nieodpłatnie. Użytkownik może skorzystać z usługi z ograniczeniami
wynikającymi z treści Regulaminu. Użytkownik może skontaktować się z Organizatorem
wiadomością e-mail na adres:...............................
2.2. Korzystanie z usługi elektronicznej dostępu do stron internetowych związanych z udziałem w
Promocji wymaga sprzętu z dostępem do sieci Internet; z aktualnym systemem Windows,
Mac OS na komputerach, Android, iOS na urządzeniach mobilnych i przeglądarką
internetową Chrome w wersji min. 98, FireFox min. 93, Safari min. 14 lub Android, iOS,
włączonej obsługi plików cookie i JavaScript. Za dostęp do sieci Internet operator, z usług
którego korzysta Użytkownik może pobrać opłatę zgodnie z taryfą. Organizator informuje,
że z uwagi na publiczny charakter sieci Internet, korzystanie ze stron internetowych
związanych z udziałem w Promocji może wiązać się z zagrożeniem pozyskania danych przez
osoby nieuprawnione, dlatego Użytkownicy powinni stosować właściwe środki techniczne,
które zminimalizują takie zagrożenia, w szczególności poprzez stosowanie oprogramowania
antywirusowego i zapory sieciowej.
2.3. Użytkownikowi przysługuje prawo wniesienia reklamacji, co do sposobu realizacji usługi
opisanej w punkcie powyżej, w sposób wskazany w Regulaminie. Organizator rozstrzyga
reklamacje w sposób i w terminie wskazanym w Regulaminie.
2.4. Użytkownik zobowiązuje się nie dostarczać za pośrednictwem usługi, opisanej w niniejszym
punkcie 12 Regulaminu, treści o charakterze bezprawnym.
2.5. Użytkownik może wypowiedzieć usługi elektroniczne, wskazane w niniejszym punkcie 12
Regulaminu, w każdym czasie przed ich realizacją (przed wysłaniem Zgłoszenia do Konkursu).
§10. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
10.1 Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Konkursu oraz w lokalach Organizatora.
10.2 Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie, o ile nie wpłyną one
na prawa nabyte Uczestników.
10.3 W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu
cywilnego.